Herna

28. prosince 2009 v 21:46 | Oqapo

1 | 2

Hlavní příběhová linie
Jednodušše tvarované sklepní prostory se strašidelnou hudbou a kvílením. Takhle začalo Submachine. Získejte 4 trojúhelníkové dílky do velkého kruhu, který vám otevře cestu ven. Další verze hry: v1.0, v2.0, v3.0, v4.0
Druhé pokračování Submachine série. Ve kterém zjistíte že první díl byla iluze, protože jste se vžili do videohry. Ocitnete se v tajemném zasypaném majáku, jeden z nejtajemnějších míst celého Submachine. Prohledávejte maják a čtěte si dopisy, ve kterých vám tajemná osoba Murtaugh pomůže z majáku uniknout. Další verze hry: Sketch, v2.0
Smyčka nebo-li Loop; nejhorší místo do kterého se můžete z majáku dostat. Jde totiž o záhadné místo, které doslova nebere svého konce. Navíc v tomto pozoruhodném až strašidelném místě neexistují žádné položky. Taky že mottem tohoto dílu je: "Jen stroj a ty.", poněvadž ve smyčce je spoustu stojů se skládačkami, později ale zjistíte, že není dobré vyřešit úplně všechny, pro člověka je to takřka nemožné.
Laboratoř. Ze smyčky jste se měli dostat do laboratoře, nebo někde poblíž. Avšak laboratoř není jediným dějištěm této epizody, dostaňte se k teleportéru a rozhodněte se, zda být nevzdělancem, nebo se vyučit skrz všemožné lokace. Projděte řadou zkoušek a dozvíte se něco o Submachine.
Jste vyučeni, teď je čas pracovat. Prohledejte Root, nejstarší lidsky vytvořenou část Submachine, na souřadnicích 5-5-2 a procházejte ho s pomocí deskových teleportérů, aby jste poté našli drahokamy moudrosti, až je získáte můžete napájet transportér pro další cestu.
Okraj (The Edge) - Místo plné strojů a systémů. Údajným účelem okraje je zabránit Submachine rozšiřovat se dál a dál. Při své cestě zjistíte, že nejste prvním, kdo tímto místem prochází a naleznete různé dokumenty. Musíte se dostat ze spárů strojů a splnit to, co vám Murtaugh vzkazoval. I když vše není tak růžové jak se zdá.
Z šedošedého okraje Submachine, jsme se přesunuli do jádra, který je přesný opak okraje - tvoří ho příroda a nádherné kamenné útvary, budovy a zahrady. Poznejte konečně funkci pověstných Murtaughových karma portálů, čtěte dopisy od Liz, Murtaughovi kamarádky a kolegyně, která přijela udělat výzkum. V její lodi se ale odehrálo něco podzřelého.
Vycestovali jste zeleným portálem a jste opět v neznámu. Prozkoumejte místo a najděte podivuhodný teleportér, který když je nasazen na vaši hlavu, nepřesune vás na jiná místa, nýbrž do jiných dimenzí. Prozkoumejte díky němu všechny dimenze a poté otevřete bránu do svatyně, kam podle všeho Liz mířila.
Ve stopách Liz pokračujeme do svatyně, kde nalezneme prameny karmické vody, která nám bude pomáhat v překonání nástrah. Projděte svatyni a pyramidu a možná budete překvapeni na co narazíte. A co potom dál? Na to snad časem přijdete.
Po otevření osmé vrstvy se pomalu blížíme ke konci avšak čeká nás ten z daleka nejnáročnější úkol, při kterém se budeme muset vrátit na nám už známá i neznámá místa. Kým vlastně jsme? Jsme vůbec hodni úniku ze Submachine? A pokud ano, jakým způsobem a co je mimo Submachine? Odpověď na tyto všechny otázky se dozvíte ve finále herní série, která všechno tohle začala.
Dodatečné epizody
Jste u vstupu do staré hrobky. Moře šumí, avšak kdopak ví, jestli to moře vůbec je. Jsme přeci v Submachine. Dostaňte se do hrobky a překonejte její nástrahy, aby jste mohli získat drahokam moudrosti, který vám v životě ukáže cestu.
Probudíte se v čalouněné místnosti něčeho, co na první pohled vypadá jak psychiatrická léčebna. V místnosti s Vámi není nic jiného než hudební přehrávač. Dostanete-li se ven, zjistíte, že to moc psychiatrií nepřipomíná, spíše se procházíte ve vlastních vzpomínkách. Hudební doprovod připravil stejnojmenný hudebník. Další verze hry: Redux
Při tradičním průzkumu jste se dostali do pískem zasypaných místností. Háček je v tom, že se zdejší teleportér rozbil. Prohledejte chodby mayské stavby a dostaňte se až k notoricky známému mayskému kalendáři a posuňte apokalypsu o pár let dál.
Nezařaditelné
Prozkoumejte všechny dosud známé místnosti Submachine skrz na skrz, pomocí číslených teleportérů i Murtaughových karma portálů. Pročtěte si teorie fanoušků a třeba Vám potom bude více věcí jasnějších a nebo naopak.
Hlavní příběhová linie
Je začátek první světové války, na vědecké konferenci v Curychu bylo uneseno několik vědců, pro jejich intelekt a nápady. Někdo je patrně unesl, aby mu vyvinuli nové zbraně. Po jednom takovém vědci pátrá agentka Kara, pomoz ji prohledat dům vědce Karla von Totena a získat nějaké stopy.
Prošli jste Totenovým domem i sklepem. Když jste pak nechtěně spustili alarm, unikli jste do stok. Stoky však vedou do tajného podzemního sídla, kde bylo několik špehů napíchnuto na Totenův dům. Shromažděte informace a zjistěte jejich záměr.
Kara dostala jízdenku do Curychu, kde na ni má čekat osoba, která ví víc informací o případu. Kara si ale už při příjezdu všimne, že něco není v pořádku a, že je sledována. Musí proto postupovat opatrně, i když se setkání s nepřítelem nejspíše nevyhne.
Kara dorazila do Lisabonu a stále hledá Karla von Totena. Jenže, při vcházení do jednoho domů v Lisabonu se jí přihodí něco podivného, co překračuje krajní meze a podivné věci se dějí po celém Lisabonu... Vyřeší Kara tuto záhadu, a najde von Totena? Pomozte ji!
Hlavní příběhová linie
Daymare Town, volně přeložitelé jako město noční můry dne, je jednoduše kreslená hra, s jednoduchým příběhem, zato obtížnost hry se nezasvěcenému hráči může zdát obtížná. Ocitli jste se v podivném městě s podivnými obyvateli a nevíte jak jste se tam dostali a proč tam jste. Cílem hry je posbírat všechny kousky skládaček a otevřít pomocí nich padací most.
Dostali jste se přes most a vaše dobrodružství napříč podivnému městu které je součástí noční můry dne. Tentokrát narazíte na více obydlenější část tohoto města. Zjistíte, že zde žije spoustu bizarních obyvatel a některým budete muset pomoci, abyste se posunuli dál. Najděte všechny druhy vajec, shromažděte je a unikněte pomocí horkovzdušného balónu.
Odletěli jste balónem, ale záhy jste se najednou probudily v nemocnici. Nevíte nic, jestli jste havarovali, ani co se stalo, rentgen ale ukazuje, že jste měli četné zlomeniny a doktoři si myslí, že blouzníte. Uprchněte z nemocnice a dostaňte se zase o krůček dále. Nyní můžete s obyvateli města obchodovat a tak se Vám otevírají široké možnosti.
Opustili jste město, ale můra dne pokračuje. Všude je jen písek a mlha. Pustina je příliš velká na to, aby jste pokračovali zase dál a dál. Najděte civilizaci, jestli zde vůbec něco v tomto duchu existuje a snažte se splnit to, co se s vámi táhne už čtyři díly a to... Uniknout z noční můry dne. Myslíte, že se vám to opravdu podaří?
Minihry
Hlavní příběhová linie
Začala atomová válka a vy máte tu smůlu, že se nalézáte v jejím dějišti, na západním pobřeží USA. Následky jsou strašlivé, mlha všude kolem vás, zničená města, radiace. Vláda zamořenou oblast přikryla obrovskou kopulí. Vy jste se zabydleli ve sklepě, po podivné noci, kdy začala přicházet oblaka mlhy. Nastartujte elektřinu, sežeňte oblek a jděte prozkoumat co se vlastně stalo.
Vylezli jste ven, mlha padla. Co uvidíte jako první je zdrcující pohled na váš zničený dům. Běžte do města, pomozte obyvatelům a oni pomůžou Vám, aby jste mohli odjet a dostat se z kopule.
Při bezstarostné jízdě jste narazili do kopule a poničili si svůj vůz. Běžte za lovcem, který má dům kousek od místa vaši autonehody. Udělejte s ním obchod a získejte nový chladič, který se vám při autonehodě zničil. Do příběhu však vstupuje tajemná osoba, které říkají Lynch. Zjistěte kdo to je, snad Vám ukáže cestu dál.
Vítejte v Coopertownu. Po vaši dlouhé sháňce za tímto městem zjistíte, že nebylo o co příliš stát. Město je téměř pusté a vyrabované a zbylo zde jen pár obyvatel. Zdejší nemocnice je plná pacientů s podivnou nemocí, místní doktor nápor nezvládá, starosta města se radši odstřihl od zbytku města a po ulicích města se pohybují gangy zlodějů. Jakýkoliv řád v tomto městě nenajdete a tak je třeba od obyvatelů města zjistit, kam se můžete vydat dál při svém hledání svobody.
Hlavní příběhová linie
V roce 1347 miliony Evropanů umírali na nemoc jménem mor, jenže ne úplně všichni byli mrtvý! To je příběh této morbidní hry, která vás uvede do času, kdy mor pustošil Evropu, jenže, kvůli moru (podle této hry samozřejmě) se některé mrtvoly začali proměnovat v monstra!
Druhý díl morbidní hry se jménem Morbid. Už jste ukřižovali monstrum, které se skrývalo v rakvi, nyní musíte zabít další monstra a najít lék, lék na vyléčení moru. Jinak už bude pozdě...
Hlavní příběhová linie
Píše se rok 1874, je zlatá horečka a vy nechcete zůstat pozadu, proto si koupíte nářadí a pozemek pro těžbu. Po několika měsících však nenajdete nic a budete na mizině, prodali jste poslední majetek, abyste měli peníze na další cestu. Při cestě vás však postihne tornádo, a vy se objevíte před městem Red Hill Town.
Po posledních událostech hodně uběhlo. Vy jste se mezitím poptávali obyvatel co se v jejich městě stalo. Nudní lidi s nudnými příběhy. Chovali se k vám jako ke cvokovi, co jen šíří svou legendu. Čas plynul, a tak jste opět byli na mizině, hledajíc práci. Našli jste ji v Pinkertonově agentuře, která hledala svého ztraceného agenta. Zde hra začíná a příběh nabírá nový směr.
Hlavní část série
Je zavražděna 23-letá žena Julia Harrisová. Domovník si vzpomněl, že k ní šel podivný muž. Obět totiž měla na zdi pověšený obraz s místem činu, kde byla zavražděna. Jen o pár hodin později je v nemocnici nalezena sestra první oběti - lékařka Dr. Harrisová, vedle níž opět je pověšen obraz z místa činu, a je zabitá tím samím spůsobem jako její sestra - podříznutím krku. A ukáže se, že Dr. Harrisová chodila na hodiny malování. Souvisí to s tím nějak? Pomožte Rizzoli & Isles!
V Bostonských docích se nalezlo rozřezané tělo, netrvalo to dlouho a bylo objeveno další. Kolem těl se objevují různé znaky krví a stopy, dokazující že vrah byl šílenec. Později se ukazuje, že znaky krví jsou spojené s dávným rituálem. Pomožte Rizzoli a Isles vyřešit tento šílený případ.
Kresleno K. Kochańskim
Jste v bytě zavražděné ženy a musíte zjistit kdo byl vrah a jaký měl motiv pro vraždu. Jednoduše pojatý první díl této série.
Z jedné z chat byla do druhé zastřelena jedna žena, vše ukazuje na vraha s modrou Fordkou který jezdívá do nočního klubu Golden doll. Podaří se vám vyřešit případ?
Kresleno K. Poznańskim
Popisek prozatím není k dispozici. Vyslali jsme partu cvičených šimpanzů, aby situaci zachránili.
SDHJDHSJDK bhsb f b sd dbbjashnjnc b bajbns, bms bjq ccbdcdch bc dc hdc hdc jhbsjsdsjksjdkjsdl lajslasjakjsl n bjc mxcbjsncnkcbnjkncjsbcbnn jcbcbskscb...
Point and click adventury
Hry kreslené Barbarou Jarosik jsou hry určené především pro mladší publikum se zajímavým specifickým stylem. Mezi ně patří i Escape Artist, jako umělec jste uvězněn v ateliéru a cesta ven vede přes dveře, které místo klíčové dírky mají skládačky, do které musíte vložit několik dílků obrazu.
Jste uvězněni ve stáji. Hlavní vrata jsou zamčená a vy se musíte spolehnout na svou vynalézavost a využít prostoru s koněm, několika dalšími zvířaty a pecí. Sem tam Vám i pomůže jen krmit, třeba koni narostou křídla.
Houpete se na vlnách moře ve výletní lodi, ale náhle se Vám splaší kompas a zalije Vás obrovská vlna. Ono se plout do bermudského trojúhelníku nevyplácí. Rychle si nasaďte potápěčský oblek a šnorchl. Proplavte mořem a zjistěte, co bermudský trojúhelník skrývá za tajemství. Při troše štěstí nedopadnete jako všichni ostatní.
Baba Jaga Vás uvěznila ve své chaloupce. Létá kolem něj a užívá si, že chytila další oběť. Využijte příležitosti, že Vás zavřela ve svém domě a použijte lstí její moc proti ní. Možná Vás překvapí, co vše zajímavého má ve své světnici.
Hlavní příběhová linie
Říkají jí Myosotis. Je obchodnice s příběhy. Jenže se ve skutečnosti Myosotis nejmenuje. Její pravé jméno zná jen pár lidí, kteří znají její pravou minulost. Dnes se jí porouchalo kolo od vozu, zapřáhlém její obří "želvou" Zaphyrem. Myosotis si musí nechat opravit kolo, a vytvořit nějaký další příběh, aby měla jak zaplatit opravu, pomozte ji. Hra kreslená Markem Rudowskim, celá hra se od ehrává v jeho vymyšleném světě 'Big old Tree that Dreams'.
Příběhy Myosotis pokračují. Tentokrát se s Zaphyrem vydali na další výpravu. Kde potkali obřího mrakojeda a na něm lidi, kteří z mraků vytvářeli polštářky. Ne jen o to však v tomto díle půjde. V horách potká kouzelníka, který ji něco řekne o její minulosti. Myosotis poté zjistí, že by moc o své minulosti neměla zjišt'ovat. Tento díl však nebyl vytvořen PastelGames, nýbrž Rudowscy Bros., ale i tak by byla škoda tohle sem nedát.
Hlavní příběhová linie
Jste kdesi vězněni, ano v podpalubí pirátské lodi. Prohledejte celou místnost, protože i pomocí věcí, které se tam nacházejí se dá setřást strážního piráta. Hra programovaná Mateuszem Skutníkem a kreslena Markem Frankowským - Tortuga!
Unikli jste z podpalubí. Ted prohledat lod a davát si pozor na nasrané kuchaře a agresivní krysy. Uklidněte kuchaře posbíráním vajec. A pak nechte vybouchnout lod, jen tak... pro legraci :D. Ale schovejte se na bezpečné místo jinak budete kaput. Unikněte z lodi a potom se vydejte do města poblíž. O tom je zase Tortuga 3, ta ale bohužel není v rukou PastelGames, ale jiné skupiny herních developérů.
Hlavní příběhová linie
Vcelku krátká, pouze dvoudílná serie Space Oddity se odehrává na opuštěné vesmírné stanici kolem planety v souhvězdí Tauros původně určené k výpravám na archeologické vykopávky na zdejší planetě. Teď je ale opuštěná, nikdo neví proč, a protože jsme byli nejblíž, nám byl přidělen úkol zjistit co se stalo.
Druhý díl této serie se odehrává na již známé vesmírné stanici, podařilo se nám otevřít úroveň tři. Dozvíme se také co se vlastně na téhle vesmírné stanici stalo, takže jestli vás to zajímá, tak si zahrajte i tento díl.
Bavila Vás schovávaná, když jste byli menší? Nebo jste příznivci zajímavých fotografií? To by pro Vás 10 gnomes mohlo být to pravé ořechové. V každém jednotlivém díle této série je Vašim úkolem najít na snímcích z různých míst 10 trpaslíků, většinou v časovém presu deseti minut.
Každoměsíční projekt 2008
Každoroční projekt, od 2010
Mateusz Skutnik koncem každého roku tvoří menší minihru nebo adventuru, kterou děkuje svým příznivcům za úspěchy v uplynulém roce. Každý díl je odlišný stylově i žánrově.
Hlavní část série

The Great House Escape je série, v níž v každém díle jde o uniknutí z pokojů domu. Série je kreslená Kamilem Kochanskim.
Hlavní část série
Závěrečný díl

1 | 2

 

63 lidí ohodnotilo tento článek.

Aktuální články

Reklama